Marcin Jarysz


m.jarysz@zfrsa.pl

Specjalizuje się w planowaniu i zarządzaniu realizacją zintegrowanych projektów marketingowych, w strategii marki, innowacjach produktowych i usługowych, a także w komunikacji marketingowej.

Przez ponad 10 lat związany był z branżą reklamową i agencją marketingu zintegrowanego Tequila/TBWA, należącej do Omnicom Group Inc., jednego z największych holdingów komunikacyjnych na świecie. W latach 2011-2014 zarządzał poznańskim biurem tej agencji.

W jego portfolio jest współpraca z wieloma firmami i markami, m.in. Kompania Piwowarska (Tyskie, Żubr, Lech Pils), Nivea, Unilever, Wrigley, Imperial Tobacco, Maspex, Kraft, V33, Miasto Poznań, Piotr i Paweł, Żabka, VOX, WP.PL, Balex Metal, Neinver, Lorenz Bahlsen, Johnson&Johnson. Obecnie jest niezależnym konsultantem.

Wraz z zespołem zdobył ponad 20 nagród i wyróżnień w konkursach branżowych, w tym tak prestiżowych jak Grand Prix & Golden Effie 2013 oraz Golden Effie 2007, obie dla marki Tyskie za najbardziej efektywną komunikację marketingową.

Powrót do Zespołu